Zaslat dotaz

Zaslať
Cestovní kancelář Sorger
+421 2 21 02 57 57
pobyty na Slovensku

Často kladené dotazy - FAQ

Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, viz nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak váš čas:

Rezervace pobytu nebo objednávka kupónu

Co je pobyt a co kupón?
Jak zjistím konečnou cenu pobytu?
Jak závazně rezervuji pobyt?
Je můj požadavek po vyplnění rezervačního formuláře závazný?

Objednávka a platba

Jak mohu objednávku zaplatit?
Omylem jsem zaslal/a jinou částku.
Omylem jsem zaslal/a platbu se špatným variabilním symbolem.
Musím pobyt uhradit předem nebo jej mohu uhradit až při příjezdu?
Jak mohu pobyt uhradit?
Musím uhradit 100 % částky nebo stačí zaplatit zálohu?

Reklamace a stornování


Mohu v případě pobytu zrušit nebo změnit svou rezervaci po úhradě?
Co v případě, když na pobyt nemohu nastoupit?
Mohu zakoupený kupón vrátit?
Jak mám postupovat při reklamaci pokud nejsem s využitou nabídkou kupónu spokojený?
Co když nestihnu využít kupón během jeho platnosti?

Ostatní

Kdy a kam mi přijde ubytovací poukaz (voucher) nebo kupón?
Koupil jsem si kupón. Jak ho mám použít?
Nedostali jste ubytovací poukaz (voucher) nebo kupón po jejich zaplacení?
Jak si vyberu termín svého pobytu po zakoupení kuponu?
Co v případě, když jsem si koupil kupón a chci vzít na pobyt i děti?
Jak si rezervuji pobyt po zakoupení kupónu?
Jak nahlásit služby nad rámec pobytu po zakoupení kupónu?
Kdy je nástup na pobyt a kdy je třeba pokoj uvolnit?
Jaké doklady potřebuji při nástupu na pobyt?
Chtěl bych koupit pobyt jako dárkový poukaz a věnovat ho. Jak mám postupovat?
Je možné rezervovat si u vás pobyt v lázních, který je hrazen pojišťovnou?
Je možné rezervovat nebo zakoupit si u vás procedury bez ubytování?

Doklad na firmu

Potřebujete fakturu na firmu?

Rezervace pobytu nebo objenávka kupónu

Co je pobyt a co kupón?

Kupón - je označen v nabídce na webu s názvem typ: kupón. Po zaplacení obdržíte kupón s pokymni, jak si máte váš pobyt v hotelu rezervovat.
Pobyt - je označen v nabídce na webu s názvem typ: Pobyt. Po vyplnění rezervace nebo jejím zaplacení vám pobyt v zařízení rezervujeme a pošleme vám ubytovací poukaz (voucher).

 

Jak zjistím konečnou cenu pobytu?

V pobytu stačí zadat v kalkulaci datum pobytu a složení osob v pokoji a systém vám vypočítá konečnou cenu. Pokud si nevíte poradit s výpočtem ceny za balík, který jste si vybrali, kontaktujte nás, a my vám zašleme kalkulaci pobytu v co možném nejkratším čase. V případě kupónu je konečná cena uvedena za celý kupón přímo na web stránce.

Jak závazně rezervuji pobyt?

Pokud je cena, kterou vám vypočítal systém nebo jsme vám ji zaslali, pro vás vyhovující, můžete ji zaplatit online ihned, pokud vám takovou možnost systém nabídne, nebo fakturou. Po zaslání faktury si zkontrolujte termín splatnosti a nezapomeňte svůj pobyt uhradit do tohoto termínu. Na výběr máte možnost zaplatit kartou nebo bankovním převodem. Aby byla platba provedena ihned a vaše rezervace zpracována v co nejkratším čase, zvolte při převodu banku, která je totožná s tou naší.

Je můj požadavek po vyplnění rezervačního formuláře závazný? 

Po vyplnění rezervačního formuláře, v případě volné kapacity vybraného hotelu a pobytu, váš požadavek zpracujeme a zašleme vám fakturu na úhradu. Po úhradě faktury do termínu splatnosti je vaše rezervace závazná. V některých případech je možné platit i přímo na místě na recepci. Oznámíme vám to e-mailem, ve kterém budeme od vás vyžadovat jména osob, které se pobytu zúčastní. V případě, že jste po vaší rezervaci nedostali platební pokyny, může být v objednávce chybně zadaný váš e-mail. Neváhejte nás proto kontaktovat e-mailem a nezapomeňte uvést informaci, který pobyt jste si objednávali.

Objednávka a platba

Jak mohu objednávku zaplatit?

Nabízíme vám několik možností platby - platbu kartou, platbu bankovním převodem nebo platbu prostřednictvím internet bankingu a to několika bank: VÚB, Tatra banka, Slovenská spořitelna, ČSOB, UniCredit Bank, Poštovní banka.

Omylem jsem zaslal/a jinou částku.

Uhrazená částka musí být shodná s částkou uvedenou v objednávce. Pokud jste zaslali vyšší částku, kontaktujte nás a přeplatek vám vrátíme. Pokud jste uhradili nižší částku tak

1. v případě kupónu vám bude celá platba automaticky vrácena na váš bankovní účet o čemž vás budeme informovat. Objednávku je třeba uhradit ještě jednou se správnou částkou, pokud je sleva ještě aktivní.

2. v případě pobytu je třeba doplatit zbytek, vaše rezervace se stává závaznou a my vám zašleme ubytovací poukaz.

Omylem jsem zaslal/a platbu se špatným variabilním symbolem.

Bohužel bez variabilního symbolu neumíme vaši platbu identifikovat. K platbě s chybným variabilním symbolem se nevygeneruje žádný kupón a peníze vám automaticky zašleme zpět do 14 dnů od konce prodeje slevy. Pokud nás však včas upozorníte na nesprávně zadaný variabilní symbol, vaši platbu prověříme.

Musím pobyt uhradit předem nebo jej mohu uhradit až při příjezdu?

Platba závisí od hotelu a termínu, ve kterém si pobyt rezervujete. U většiny hotelů je možná úhrada přímo na hotelové recepci při příjezdu pokud si pobyt rezervujete 7 a méně dní před nástupem. Některé hotely však platbu na místě neumožňují, proto je třeba pobyt uhradit předem na náš bankovní účet a to i v případě, že nástup na pobyt je tentýž, jako den rezervace pobytu.

O možnostech platby se informujte na našem telefonním čísle nebo e-mailem.

V případě, že si vyberete hotel, kde je možná platba na recepci, zašleme vám ubytovací poukaz, VOUCHER, kterým se prokážete a ve kterém bude uvedeno, že pobyt můžete hradit na místě při příjezdu.

Jak mohu pobyt uhradit?

Při rezervaci vám v příloze e-mailu zašleme fakturu na úhradu pobytu, v níž je uvedena částka v 100 % výši pobytu. V maily budete mít i kompletní informace jak postupovat při úhradě pobytu, variabilní symbol, čísla účtů několika bank resp. je zde možnost zaplatitť pobyt platební kartou. Z uvedených účtů si jednoduše vyberete vaši banku a pobyt uhradíte přímým vkladem na náš účet, nebo internet bankingem. V některých případech vám náš systém nabídne možnost platby ihned po odeslání rezervace.

Musím uhradit 100 % částky nebo stačí zaplatit zálohu?

Pobyt je třeba uhradit v plné výši před jeho nástupem. Většina klientů upřednostňuje úhradu v 100 %-ní výšce. Pokud vám to však nevyhovuje, je možné dohodnout platbu na dvě části a to tak, že do termínu splatnosti uhradíte polovinu a druhou polovinu uhradíte nejpozději měsíc před nástupem na pobyt. Je zde i možnost individuálně se dohodnout s pracovníkem naší cestovní agentury.

Reklamace a stornování

Mohu v případě pobytu zrušit nebo změnit svou rezervaci po úhradě?

Rezervace pobytu se po jeho úhradě změní z předběžné na závaznou a hotel nemůže váš pokoj nabídnout a prodat jinému klientovi. V případě zrušení pobytu z vaší strany si hotel účtuje storno poplatky a to v závislosti na tom kolik dní před nástupem na pobyt rezervaci zrušíte. Pro určení počtu dnů při výpočtu storno poplatku je rozhodující den doručení písemného zrušení pobytu. V případě zrušení pobytu vinou hotelu je hotel povinen oznámit to klientovi ihned
a bude mu vrácena celá uhrazena částka. Ve snaze zajistit pro naše klienty co nejlepší služby, každé storno je posuzováno individuálně a děláme vše proto, aby poplatek za zrušení pobytu nebyl klientovi účtován nebo se snažíme vybavit bezplatný přesun termínu. Některé hotely nebo léčebné domy však vyžadují různá potvrzení, nebo si účtují i ​​storno poplatky podle platných všeobecných podmínek. V případě, že svůj pobyt z jakéhokoli důvodu potřebujete stornovat, neváhejte nás kontaktovat a my se budeme maximálně snažit vyhovět vaší požadavku.

Z naší strany si v případě zrušení rezervace účtujeme poplatek ve výši 2 % z ceny objednaných a závazně potvrzených služeb více než 41 dní před nástupem klienty odběratele na pobyt (minimálně je to 20 € - manipulační poplatek). V případě, že si v naší cestovní agentuře objednáte další pobyt, tak tento poplatek vám bude odečten z ceny nového pobytu. Pokud zařízení neúčtuje žádný storno poplatek, je možné využít platbu jako depozit na 12 měsíců od úhrady pro výběr jiného ubytovacího zařízení (pobytu). Při první výměně ubytovacího zařízení (pobytu) se neúčtuje žádný poplatek, v případě druhé a další výměny je účtován manipulační poplatek ve výši 20 €.
 

Co v případě, když na pobyt nemohu nastoupit?

Pokud na pobyt z jakýchkoliv důvodů nemůžete nastoupit, neprodleně nás kontaktujte e-mailem nebo na telefonním čísle, které máte uvedeno ve svém ubytovacím poukazu, voucheru. Pobyt se pokusíme přesunout na náhradní termín, nebo jej úplně zrušit. Rozhodující je však důvod zrušení pobytu resp. rozhodnutí konkrétního hotelu o případném účtování storno poplatku.

Mohu zakoupený kupón vrátit?

Pokud kupón nebyl využit a provedena rezervace, můžete jej stornovat do 14 dní od jeho zakoupení. Stačí nás kontaktovat e-mailem na destinacie@destinacie.sk. Do e-mailu prosím uveďte číslo kupónu, identifikační údaje platby (variabilní symbol, datum a čas platby).

Pokud jste si kupón už rezervovali, doporučujeme zrušit rezervaci přímo u poskytovatele akce a přeposlat nám potvrzenou zrušenou rezervaci na e-mail destinacie@destinacie.sk. Bez potvrzené zrušené rezervace není stornování možné. Po 14 dnech nelze kupón stornovat vůbec a proto je třeba pokusit se dohodnout přímo s poskytovatelem konkrétní slevy na alternativním řešení. Doporučujeme vám provést rezervaci termínu co nejdříve po zakoupení kupónu. Předejdete tak zbytečným komplikacím.

Jak mám postupovat při reklamaci pokud nejsem s využitou nabídkou kupónu spokojený?

Reklamaci je vždy třeba podat přímo u samotného poskytovatele služeb nebo prodejce při využití kupónu. Kontakt na poskytovatele najdete vždy na kupónu. Pokud nebudete spokojeni s průběhem a vybavením reklamace, neváhejte nás kontaktovat. Prověříme celou situaci a průběh reklamace a v případě, že je reklamace oprávněná, zřídíme nápravu.

Co když nestihnu využít kupón během jeho platnosti?

Po ukončení platnosti slevy všechny nevyužité kupóny přepadávají. Jediná možnost je obrátit se přímo na konkrétního poskytovatele slevy a dohodnout se s ním na případném řešení. Závisí však pouze od jeho dobré vůle, zda vám umožní alespoň částečné čerpání kupónu.

Ostatní

Kdy a kam mi přijde ubytovací poukaz (voucher) nebo kupón?

Ubytovací poukaz (voucher) nebo kupón vám zašleme na váš e-mail (ne poštou) a to ihned po připsání platby na náš bankovní účet. Doporučujeme vám platbu kartou nebo prostřednictvím platebních tlačítek jednotlivých bank, pokud takovou možnost náš systém nabízí. Kupón vám přijde okamžitě a ubytovací poukaz (voucher) vám zašleme většinou do 24 hodin od zaplacení, nejvíce do 2 pracovních dnů. Při tradičním bankovním převodu nebo vkladu na náš účet vám kupón nebo ubytovací poukaz přijde nejpozději do 3 - 4 pracovních dnů.

Koupil jsem si kupón. Jak ho mám použít?

Každý kupón má jiný způsob uplatnění a na každém kupónu je vždy popsán způsob jeho použití a datum platnosti.

Nedostali jste ubytovací poukaz (voucher) nebo kupón po jejich zaplacení?

Pokud vám kupón nebo ubytovací poukaz (voucher) nepřišel do 48 hodin a nenajdete ho ani v spamovém koši, kontaktujte nás na destinacie@destinacie.sk. Zároveň si ale zkontrolujte, zda jste správně zadali do platebního příkazu variabilní symbol. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, je nutné platbu ručně dohledat. Pro vyhledání vaší platby uveďte do e-mailu identifikační údaje a to variabilní symbol, datum a čas platby a také číslo účtu, na který jste platbu posílali. Následně vám kupón nebo voucher znovu zašleme

Jak si vyberu termín svého pobytu po zakoupení kuponu?

Dostupné termíny si zistíte priamo na recepcii hotelového zariadenia po zakúpení kupónu. Informujte sa o termínoch a v prípade, že je vami zvolený termín voľný, rezervujte si pobyt. Kontaktné údaje hotela vám zašleme ihneď po zakúpení spolu s kupónom. V prípade, že je ako poskytovateľ pobytu uvedená spoločnosť Destinacie.sk s.r.o., kontaktujte nás na našej podpore e-mailom na destinacie@destinacie.sk alebo telefonicky +421-2-2102 5757 (denne od 07:30 do 20:00 hod.).

Co v případě, když jsem si koupil kupón a chci vzít na pobyt i děti?

Pokud chcete jít na pobyt s dětmi, je nutné nahlásit to při rezervaci pobytu přímo v daném hotelu. Všechny poplatky za děti se hradí až na místě.

Jak si rezervuji pobyt po zakoupení kuponu?

Po obdržení kuponu kontaktujte písemně nebo telefonicky recepci hotelu, uveďte číslo kupónu a rezervujte si termín pobytu.

Jak nahlásit služby nad rámec pobytu po zakoupení kuponu?

Služby nad rámec pobytu nahlásíte při rezervaci pobytu a uhradíte po příjezdu na místo.

Kdy je nástup na pobyt a kdy je třeba pokoj uvolnit?

Standardně je nástup (check in) pobývat po 14.00 hod. a pokoj je nutné uvolnit (check out) v den odjezdu do 10.00 hod. Některé hotely nebo lázně mají tento čas posunutý. Informaci o konkrétním hotelu dostanete spolu s ubytovacím poukazem, voucherem.

Jaké doklady potřebuji při nástupu na pobyt?

Při příjezdu do hotelu je třeba prokázat se na recepci platným ubytovacím poukazem - voucherem, který dostanete od nás po úhradě pobytu e-mailem. Pokud máte problém s jeho vytištěním, neváhejte nás kontaktovat a my ho pošleme na recepci za vás. V hotelu budou od vás požadovat také občanský průkaz a v případě dětí nějaký doklad totožnosti s fotkou nebo postačí i kartička pojištěnce.

Chci koupit pobyt jako dárkový poukaz a věnovat ho. Jak mám postupovat?

Dárkový poukaz na určitou částku si můžete objednat zde a je možné zakoupit ho i na konkrétní termín nebo na otevřený termín a vybrat si jakýkoliv pobyt z naší nabídky. V případě otevřeného termínu si obdarovaný vybere hotel, pobyt i termín, který mu nejvíce vyhovuje. V případě rozdílu v ceně rozdíl doplatí při objednávce. Dárkový poukaz je standardně platný 1 rok. Obal na dárkový poukaz můžete připravit a vytisknout podle tohoto návodu .

Je možné rezervovat si u vás pobyt v lázních, který je hrazen pojišťovnou?

U nás si můžete koupit pobyt jako samoplátce. Pobyty hrazené pojišťovnou neposkytujeme, v tomto případě musíte kontaktovat přímo konrétne zařízení.

Je možné rezervovat nebo zakoupit si u vás procedury bez ubytování?

Tuto možnost nemáme v nabídce. V prodeji jsou pobytové balíčky, které obsahují kromě procedur i stravování a ubytování. Procedury z balíku nelze oddělit a je třeba si je zakoupit výhradně s pobytovým balíkem.

Doklad na firmu

Potřebujete fakturu na firmu?

V případě pobytu nám stačí sdělit, že si přejete vystavit fakturu na firmu. Podotýkáme však, že do faktury nerozpisujeme DPH, nakolik nám to zákon neumožňuje. Pokud jste si koupili kupon, tak fakturu vám po zaplacení objednávky na www.sorger.sk vystaví partner, který vám poskytuje službu. Kontakt na něj naleznete v kuponu. Některé hotely vám ale fakturu ke kupónu nevystaví, nakolik nabízejí kupóny pouze pro jednotlivce a ne na firmu.


© 2019 CA SORGER - Všeobecné obchodní podmínky - Kontakt | Všechna práva vyhrazena.