Hotely s termálním bazénem

Najděte si svůj pobyt

Cena na osobu / noc

Dovoľujeme si vám oznámiť, že od pondelka 18.10.2021 sa aktualizuje regionálny COVID AUTOMAT, v rámci ktorého prechádza okres RUŽOMBEROK do bordovej fázy – 2. stupeň ohrozenia. V tejto súvislosti sa výrazne menia aj podmienky pre hostí rezortných hotelov a vodného parku Bešeňová:

HOTELOVÍ HOSTIA

  • prechádza sa do do režimu „KOMPLETNE OČKOVANÍ“ (tzn. 14 dní po druhej dávke dvojdávkovej vakcíny, alebo 21 dní po jednodávkovej vakcíne alebo 14 dní po akejkoľvek dávke ak osoba prekonala ochorenie COVID-19 za ostatných 180 dní) – osoby nad 12 rokov sa pri nástupe na pobyt musia preukázať očkovacím preukazom
  • v prípade, ak klienti nespĺňajú podmienky plnej zaočkovanosti, môžu svoj pobyt: zrušiť bez účtovania storno poplatku alebo presunúť pobyt na otvorený alebo fixný termín do 30.6.2022

VODNÝ PARK BEŠEŇOVÁ

  • prechod do režimu „KOMPLETNE OČKOVANÍ“ s okamžitou kapacitou 25 % areálu, tj. 825 osôb
  • kompletne zaočkovaní hoteloví hostia majú naďalej garantovaný celodenný multivstup Aqua Ticket (v cene ubytovania)

SAUNOVÝ SVET HARMÓNIA

  • naďalej v režime „KOMPLETNE OČKOVANÍ“ – v prevádzke len pre hotelových hostí s obmedzením okamžitej kapacity na max. 10 osôb
  • jednorázové vstupy na 2 hod. je potrebné rezervovať prostredníctvom hotelovej recepcie: hostia si môžu vstup zakúpiť za doplatok 8 Eur / osoba v prípade dostupnosti (overenie cez recepciu hotela)

Prevádzková doba wellness Harmónia:

  • Pondelok - Štvrtok 11:00 - 19:00 hod (4 časové bloky po 2 hodiny)
  • Piatok - Sobota 10:00 - 20:00 hod (5 časových blokov po 2 hodiny)
  • Nedeľa - 11:00 - 19:00 hod (4 časové bloky po 2 hodiny)

Pre viac info pozri TU.

Dovolujeme si vás informovat, že vzhledem k současné situaci ohledně COVID-19, bude provoz hotelu do 24.06.2021 zavřená. V případě, že se situace změní, vás budeme informovat. Klientovi s rezervací s termínem nástupu do 30.06.2021 nabízíme:

Přesun rezervace vytvořené na konkrétní termín na jiný konkrétní termín, než na který je vytvořena původní rezervace.
Rezervace na konkrétní termín musí být vytvořena s nástupem nejpozději do 31.10.2021 a to za podmínky doplatku cenového rozdílu, případně přeplatek ve formě kreditu na služby v hotelu, nebo vrácení rozdílu (pokud klient nesouhlasí s kreditem).

Přesun původní rezervace vytvořené na otevřený termín.
Klientům bude umožněno prodloužit termín původní rezervace na otevřený termín s vyčerpáním pobytu do 31.10.2021. Při těchto přesunech rezervaci na otevřený termín platí, že přesun je možné realizovat jen ve stejném hotelu, na který je vytvořena původní rezervace. Platí, že pokud si klient později udělá rezervaci již na konkrétní termín pobytu, tak cenový rozdíl (pokud nastane) doplatí, nebo přeplatek dostane do kreditu, resp. mu bude vráceno (pokud nesouhlasí s kreditem).

Vrácení úhrady za rezervaci na účet z jakého byla platba přijata.

© 2021 CA SORGER - Všeobecné obchodní podmínky - Kontakt | Všechna práva vyhrazena.
Tato web stránka používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací. Souhlasím